Seeeeeegare än kola.!

Mitt internet har blivit supersegt, på bara någon sekund. Det har tagit fem minuter att ta sig in på blogg.se och inte på att skriva nytt inlägg. Hur sugigt är inte det eller?! Nu är jag i alla fall inne :)

Jag har diskat färdigt, ätit två mackor och nu ska jag tam ig till stallet. Jagi nsåg att mina stalljeans ligger i tvättet, suck. Så mina jeansleggings får offra sig och agera stallbyxor idag. De måste ändå tvåttas, då jag lyckades ha sönder skorpan på ena knät i skolan förut. Så det är blodfläckar på dem..

Nu ska jag ta på mig ne tjocktröja, vinsjacka och hoppa på moppen. Vi hörs ikväll. Håll tummarna att mitt internet samarbetar då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0