Quite High.

JAG HAR TRÄNINGSVÄRK I MAGEN!!!

Detä r hemskt, men rgrymt härligt på samma gång. Jag fick rida Hajen i paddocken igår och vi fick köra ett ganska hårt dressyrpass. Svetten rann nästan under min hjälm efteråt, men gissa om det kändes bra?
I början var jag livrädd och efteråt skakade jag i hela kroppen, för att jag hade vågat sitta upp och rida honom igen, i både skritt, trav och galopp.

Jag skulle egentligen bara skrittat fram honom, men fick ta honom så gott som hela ridpasset. Sussie stog på marken, peppade, gav tips och stöttade. Gissa om det kändes underbart när hon berömde gång efter gång efter gång och sa hur fin han var, hur bra trav han hade och hur fin galoppen var. Det kändes härligt och jag kunde inte låta bli att le!

För er som undrar om vem denna Hajen är så kan jag meddela att han är en 4-årig valack e. Quite Easy och ue. Krocket.
Jag kan också informera om att han är till salu och om ni är inresseare kan ni höra av er till Sussie, 070-88 42 564


Film hoppning.


Film dressyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0