Ponnyplutt.

Vissa dagar är saknaden för stor för att kunna beskriva.



Du var den bästa jag någonsin hade kunnat drömma om att möta. Den som höll mig uppe, fick mig att le mot livet och inse att vi alla kunde, bara vi aldrig gav upp. Du är unik, den mest unika jag träffat. Din viljestyrka, du lämnade den hos mig när du lämnade jorden för trapalanda. Jag gav dig ett löfte, som jag vägrar att svika. Du är världen allra finaste, den jag aldrig kommer glömma. Du lärde mig allt och lite till, som jag bär med mig. Jag älskar dig. Orden är rakt igenom sanning. Jag har aldrig och kommer aldrig älska någon på samma sätt som jag älskar dig. Min pojke, min bästa ponnyplutt. Vänta på mig, jag lovar att komma.
Tillsammans, mot världen.
RebeckAladdin
-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0