Plugghäst. :)

Jag har för en gångs skull satt mig och pluggat så fort jag kom hem från skolan. Så nu är jag färdig med kemin tills på onsdag, skönt! Jag ska läsa ut ett till kapitel i engelskaboken medan jag väntar på att min mat ska bli varm. Äta och läsa mer engelska. Ta mig till Pärlan, rida. Hem och läsa ännu mer engelska.
Sen ska jag skriva rent svenskan innan onsdag har jag planerat.

Det är skönt att vara igång igen, även om jag är trött efter en sen kväll igår. Så, det får kanske bli en powernap innan jag puttrar iväg. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Du har chansen att vara med i veckans blogg http://minriddagbok.blogg.se/2010/may/nu-startar-veckans-blogg.html om 2 veckors länkning!

2010-05-17 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0