Nyp mig inte, jag vill fortsätta leva i en dröm!

Sussie hann inte med någon träning idag, men jag och Pärlan packade in oss i transporten ändå och åkte iväg mot Sussies, för att rida i ridhuset. Ett mycket bra beslut!

Det var inga hinder, ingenting i ridhuset. Alltså hade vi heeeela banan att jobba på, vilket var en otroligt knepig känsla. Jag jobbade henne mycket i skritten, för att åf henne att skritta rent. Blev mycket övergångar när jag väl la till traven och samma sak i galoppen.
Hon var verkligen superfin att rida idago hc det var osm en dröm, en dröm som jag aldrig vågat drömma. Eller, inte det senaste året i alla fall.

Det var inte samma häst jag satt på idag, osm jag gjorde den 27/12-09. På första träningen för Sussie. Det är verkligen inte samma häst och ryttare. Vi har utvecklats, kommit framåt och blivit starkare. Vi faller allt som oftast, faller hårt. Men vi tar oss också framåt. Jag vågar inte tro att vi kommit dit vi är idag, jag vill inte tro och verkligen inte veta!

Jag vet inte vad jag vill längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0