Mysmorgon.

Det har varit en riktigt seg morgon och jag har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen. Jag har läst, ätit frukost, läst ännu mer och nu sitter jag vid datan. Tanken är att jag ska plocka iordning på mitt rum innan Coffe kommer och helst hinna fixa lite mat också.

Jag mår just nu sådär underbart oförskämt bra som man bara gär när man är utvilad och har fått vakna i ett lugnt och sansat tempo. Den här morgonen är precis ad jag har behövt, för att samla nya krafter för en månad framåt. this is good!

Juste, jag vaknade runt halv tre i natt av att en katt gick på mig. Det visade sig vara TanTan som ville dela säng med mig. Visst sa jag och hon kurade ihop sig på mina ben och låg där fram tills nio, då Pyzen hoppade på henne och berättade att han faktiskt äger den här sängen.
Söta små katter. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0