Mys på hög nivå.

Jag och Pärlan gav oss ut på en slappistur idag. Hack, mjukisar, långa-halvlånga tyglar och barbacka. Vi skrittade och tog ett par härliga galopper. Hon är mysig min häst, så otroligt mysig! Känslan att sitt på hennes rygg och se öronen spetsade i galoppen. Känna hur hon jobbar under mig. Det går inte att beskriva. Vi är fria, vi är en enhet, vi är ett. Min bästa!

Blev en mysig rykt i stallet sen, innan vi skrittade upp till hagen. Hon stog och halvsov, precis som vanligt. Sötan!


Nu ska jag kura ihop mig i soffan, med lite godis och en bra film. Kan lördagskvällen bli så mycket bättre? Kunde väl inte tro det!


Har ni provat Polly Summer Berries? Vad tyckte ni om dem?


Kommentarer
Postat av: kariin

HEEELT GALLLEEETT GOOOODDD!!! XDXDXDXD

en fråga??!??!

läste ett gamalt inlägg och hajjade till

vrf ska du avliva pärlan????

2010-05-30 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0