Godmiddag ;)

Jag vaknade tjugo i sju imorses, härligt! Så jag har hunnit läsa två kapitel i min engelskabok, äta frukost, klä på mig och så gott som fixat iordning mig.

Jag somnade igårkväll, blek och ful. Vaknade imorses brun och riktigt snygg. Kan det bli mycket bättre? Skulle inte tro det! Brun utan sol is the shit, om man använder det rätt. Vilket jag lyckades med denna gången, haha.
Mina händer ser inte ut att vara doppade i jodlösning, det är bra. Mina fötter är inte flamiga och jag har kommit ihåg att smörja in knäveckan. jag lär mig ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Carstensen

sv: Okej :) vad är det för häst?



Ja, jag har en newforest d-ponny :)

2010-05-25 @ 12:29:02
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0