Fullspäckt, är det minsta man kan säga.

Min gårdag var fullspäckad och jag var för trött för att ge er någon rapport.

Efter Pärlan drog jag direkt iväg till Sussie. Där var det fullfart på en gång och klockan tolv skulle vi åkt iväg mot Nuntorp och 3-årstest. Det slutade med att vi kom iväg runt tjugo över, då det var massa trassel.

Vi hann i alla fall dit i tid och väl där gick det mest smidigt. Både Tricket och irma skötte sig och fick positiv kritik. Självklart skulle hemfärden inte bli så lätt som vi hoppats på, utan tricket sparkade sönder transportdörren. Viktor stog hjelt plötsligt med handtaget i handen och ett håll där det skulle sitta. Det slutade med att vi fick knyta fast dörren, med två longeringslinor..

Väl hemma var det bara att packa ur, paxka upp, fixa transport och sen hem till Vårgårda för min del. Väl landat är var det reklamvikning..

Jag är trots allt otroligt nöjd med dagen och gissa om det har varit lärarikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0