Fortsätt simma, fortsätt simma, simma, simma, simma.

Fattar ni vad jag menar med rubriken?

Tänkte väl inte det. Jag ska förklara för er. Det blev ingen promenad med Pärlan, istället hade jag tagit med badkläderna och simmade. Det var hur härligt som helst att vara tillbaka i vattnet! Tänk att det är nästan ett år sedan jag senast var i och simmade, eller okej. Nio månader sedan skulle jag tro.

Jag är ett blötdjur, har alltid varit och kommer nog alltid att vara. Kanske ine ett grasiös blötdjur, men trots allt ett blötdjur.

Pärlan fick som sagt vila idag, men jag hoppas hinna med henne imorgon. Då är det städning av stallet som gäller, så vi får se hur dagen kommer se ut.
Mockade i alla fall ur Pärlans box idag. Det blev fyra och en halv skottkärra och då hade hon lite spån kvar! Tänk då om jag hade mockat ur när hon hade osm mest i vintras, hua! Det var varmt att mocka, när jag väl kom in i rätt takt. Cykelturen till hagen var också varm, så det var skönt med ett bad sen :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle Carstensen

Fin header! :)

2010-05-22 @ 17:49:14
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: (fan vad mysigt att simma!!) Men tack, jag hoppas att sirap ska vara lösningen xD

2010-05-22 @ 19:09:42
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: rebecca

Glöm inte att få så många röster som möjligt i veckans blogg: http://minriddagbok.blogg.se/2010/may/finalisterna-i-veckans-blogg.html

Vinnaren i veckans blogg kommer få ett hemligt pris, så kom igen!

2010-05-22 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0