Flitig Rebecka.

Under mina två och en halv timme hemma har jag hunnit med mycket, men inte det jag borde hunnit med mest. Hälften av all disk är diskad, jag är duschad, mina sår omlagda, mat tills på måndag handlad, mat tills måndag fixad (så mycket jag kan), mat äten och halva sängen avplockad.

Jag borde nu börja packa tills på måndag, men jag orkar inte! Jag har inte en aning om vad jag ska ha med mig och väskan jag ska packa i är upptagen tills imorgonkväll av ridsaker.

Jag kanske har missat att berätta det(?), men på måndag-onsdag är jag i Smögen med skolan. Det är fota för hela slanten som gäller och jag kommer vara helt slut!
Så, någon som kan hjälpa mig med vad man ska packa för tre dagar i Smögen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0