Finis. -v-

Red ut med Pärlan idag, som att vi har några andra val? I alla fall, idag red jag utan graman och gissa om det har gjort nytta när den väl har varit på? Hon var superfin idag och jobbade i en vettig form under så gott som hela ridturen! Vi klättrade och tog lätta backen tre gånger, innan vi gav oss ut på vägarna igen.

Dock höll vi oss mest till skritt, då jag inte orkade jobba henne i trav. Men de få gånger vi travade gick hon riktigt bra, vi lyckades även få till några bra halvhalter i trav! Vilket är stort för mig, då jag har supersvårt för det. Vi lyckades även göra en halt, med bara hjälp av sätet.
Det var ne bra ridtur idag kan jag bara konstatera.

Jag satt och intalade mig själv att om jag låtsas att jag kan rida, då kan jag faktiskt det. Tydligen gjorde det nytta, för det kändes verkligen som att jag red Pärlan idag, genom skritten, hela tiden. Slutade jag rida i två sekunder, så märktes det direkt. Härligt var det i alla fall, riktigt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0