Fiiiiiika!

Jag och Bebbe ska nu ficka, det ska bli niice! Vi väntar egentligen på att klockan ska bli åtta, så vi kan få äta frukost.  Vi var duktiga och var vakna vid ungefär kvart över fyra och tjugo i fem var vi ute och väntade på soluppgången.

Det är så otroligt vackert här, så vackert att man bara drömmer om ett sånt här stålle. Ni skulle vara med!

Jag badade igår, årets första dopp. Det var inte superkallt, men inte varmt heller. Jag överlevde i alla fall, det är det viktigaste.

idag är en ny dag, fullspäckad med fotande. Jag kör på, trots att mina knän egentligen inte vill. Men går man på tabletter, så går det mesta. Jag biter ihop och tar smällen när den kommer..

Nu ska jag och Bebbe fika var det ja. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0