Fascinerande.

Jag blir fascinerad av folks svar på annonser. Det är nästan vart att behålla Pärlan och ha henne ute på annons hela sommaren, bara för att då något att skratta åt. Nu tänker inte jag vara så elak, varken mot Pärlan, mig eller ev. intresserade. Seriösa intresserade. Men, lite roligt är tanken. För jag lovar att jag skulle kunna få ett par goda skratt. Se bara på de senaste dagarnas mail. Fast, jag tänker vara en vänlig hästägare och ge dem en möjlighet att provrida, om inte annat för att få ett gott skratt av det. Snäll hästägare var det ja, oups. ;)

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Tack, det är super :D

Haft en skön helg, gjort något kul? :)

2010-05-30 @ 20:55:28
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0