Ett lugn, av skönhet.

Det är så skönt när man kan kryssa av sak efter sak i skolan. Jag är nu färdig med engelskan. Jag ska låta texten ligga tills imorgon, då läsa den högt och hoppas den är tre minuter. Annars får jag lägga in lite mer text, men jag är nöjd med det jag har. Det känns tryggt och jag känner mig säker.

Jag är inte superbra på engelska, men jag kan det jag behöver för att klara mig. Jag tror definitivt att detk ommer gå bra på redovisningen, oavsett om jag läst fel bok enligt läraren, eller om jag inte är nervös innan. Jag kännerm in klass, min klass känner en del av mig. Jag kommer fixa det, niiice!

Nu ska jagk olla om Pärlans transportskydd är rena, hänga dem på tork, slappa och sen ta mig till världens bästa busa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0