Egoist, jatack.

Folk som känner mig väl vet att jag inte direkt lägger ner massa tid på mitt utseende, jag nöjer mig med hur jag ser ut. Min självkänsla pendlar och när jag mår bra så är jag nöjd med mitt utseende och gör inget med det därför. När jag har sämre självkänsla, då orkar jag inte göra något, så då står jag bara ut med mig själv.

Just nu är jag inne i någon period då jag bryr mig om mitt utseende, vilket fårvänar mig själv. Benen är nyrakade så gott som hela tiden, jag har lagt på brun utan sol för andra gången och jag har kört ansiktsskrubb idag. jag mår bra av det och tycker det är mysigt att ta hand om mig själv, att ta tiden för mig själv.

Man borde göra det oftare, för alla borde vara egoistiska ibland!

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv: Ah, ett sånt piller hade fan inet suttit fel alltså. Speciellt inte nu när jag försöker lära mig 40 sidor historia ur en värdelös bok;)

- BTW, visst är det skönt att vara ego ibland? Jag brukar inte ha tid med massa krämer osv, men när jag väl har det känns allt mkt bättre ;)

2010-05-24 @ 22:26:43
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0