Äta bör man, ändå dör man.

Just nu äter jag någon typ av middagslunch. Jag äter i alla fall ris och korvstroganoff. När jag ätit upp blir det att byta kläder, säga hejdå till Mari och sen puttra till Pärlan.

Klockan fem kommer Stefan för att slå på en ny sko på Pärlan. Hon får ändå vila idag, då jag behöverk omma hem och plugga lite mer innan jag sover. Imorgon kommer hon dock få komma ut på en tur och förhoppningvis även på torsdag :)

Sedan jag kom hem har jag hunnit ta mig igenom aminosyror i kemin och tagit ut 30 engelska glosor. Nu ska glosorna översättas, sen kan jag lämna in det. Nice! Jag känner mig riktigt duktig och är ganska peppe på att plugga idag, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Visst är lärarna tråkigt som ska ha in allting typ sista veckorna?!?! att dom aldrig lär sig :/ Suck på dom.. Tycker det verkar som att alla pluggar hejvilt just nu!

2010-05-25 @ 18:31:25
URL: http://longleggs.blogg.se/
Postat av: Isabelle Carstensen

sv: Okej :) Hon är 15 i år (: Tack! :D

2010-05-25 @ 20:06:50
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0