Virvlande tankar och små, små bestämmelser.

Jag kommer drömma om foder i natt, jag lovar! Men jag tror jag har börjat komma fram till lite saker. Jag ska i alla fall börja med att räkna på hur mycket Pärlans foder kostar just nu och se hur det är i jämförelse med andra foder jag har hittat.
Just nu lutar det mot att byta, faktiskt. Jag ska prata med Sussie när jag har praktik där. Så hinner jag tänka, ta redap å mer fakta och läsa in mig lite mer. Så jag vet var jag står. Det känns i alla fall bra, än så länge. Jag gör det ju för Pärlans skull :)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

sv; får göra det någon dag när de inte är hemma fast vi har klinkersn så det lär väl spricka ;) haha

2010-03-21 @ 08:22:49
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0