Världens bästa Pärla.

Planene var att Pärlan skulle vila idag, precis som alla normala fredagar, så blev det dock inte. Det började med att Pärlan fick ett ryck, så vi busade i hagen, sen busade vi lite på stallplanen. Eller, jag longerade henne i repgrimman och det gick faktiskt riktigt bra! Testade att tömköra lite på volt också, vilket är nytt för både mig och Pärlan. Självklart hade jag satt på träns då. Hon gick faktiskt riktigt bra, så jag är stolt över henne.
Dagar som idag gör det ännu svårare att bestämma sig om jag ska sälja eller behålla. Just nu lnskar jag att någon kunde fatta beslutet åt mig.!


När jag säger att jag älskar dig, så menar jag varenda ord jag sägar. För, jag älskar dig så jäkla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0