Vacklande i sina beslut.

Jag blir mer och mer förvirrad för varje dag som går och blir mer och mer osäker i mina beslut.
Plus att jag precis insåg att jagi nte fyllt i Pärlans dokument på datan sedan i torsdag eller något sånt..

Idag insåg jag, igen, för typ tusende gången, att jag och Pärlan inte funkar ihop som ekipage. Jag älskar henne, det gör jag verkligen, kanske är det därförj ag borde släppa henne? Låta henne hamna hos någon som har kunskap och som är helt rätt person att ta hand om henne.
Jag får världens sämsta samvete när jag tänker på att sälja henne, för jag lovade henne till sista andetaget. Men är det inte fel att behålla henne om jag känner att det inte funkar?

Jag vill ha måndag och kunna diskutera med Sussie! Jag kanske har missat att berätta det, men nästa vecka har jag praktik och veckan efter det lov, vilket betyder två veckor hos Sussie. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Hanna

om du älskar henne, så ska du sälja henne, det är det som är rättvist mot er båda.

2010-03-28 @ 09:56:18
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0