Spöken i mossen, eller stenar i skogen?

Jag var säker på att idag skulle bli första gången jag ramlat av Pärlan på en ridtur, jag var påväg att skriva första gången jag ramla av men insåg att jag dundrade ju rakt i in i ett hinder med henne förra året..
I alla fall, Pärlan såg spöken överallt idag, i alla fall i början. Det började med en sten, som har gömt sig under all snö de senaste månaderna, den kunde faktiskt ätit upp henne!
Följt av två livsfarliga brevlådor, hon lovade mig att dem inte aaaaaalls fanns där igår. Efter det var bussen påväg att köra på henne, för den bromsade! Tätt följt av den livsfarliga snön under hennes hovar, hon försökte övertala matte att vägarna med barmarka är mycket bättre. Som tur var lugnade hon ner sig efter deto ch gick att jobba riktigt bra!
När vi var nästan hemma travade vi förbi en flock med fåglar, som blev livrädda för Pärlan och flyger iväg. Vad tror ni Pärlan gör? Hon studsar iväg och vi fick båda halvt hjärtinfarkt. Vi tog oss hem helskinade och nöjda, trötta och svettiga båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0