Mitt hjärta.

Jag fick för mig att jag skulle använda min manborste för att massera Pärlan idag. Jag har sändär manborste/massageborste från Borstiq Farm.
Hon verkade tycka det var skönt, fram tills jag kom till korset på höger sida. Hela hästen bara kröp ihop, gjorde sig så liten hon kunde och ryggen for upp i taket. Med andra ord sitter detn låsning eller knuta där. Kanske, kanske, kanske kan detta var boven i alla våra problem med vänstergaloppen och sånt?

Vad tror ni? Ska jag våga hoppas att massör och ET kan vara lösning för att jag ska kunna behålla Pärlan? För innerst inne vill jag ju inte sälja, inte om vi kan hitta någon annan lösning.

Nu är det bara väntan på svar från advokat som gäller, för att veta om jag kommer ha pengar att ta ut massör och ET eller inte. Håll tummarna, snälla!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Testa med en massör. Kan mycket väl vara så att det är en knuta..

Vad menar du med advokat?:S vad har hänt?

2010-03-28 @ 20:47:26
Postat av: Rebecka

Linnea:

Det är massa trassel med pengar. Egentligen har det inte med Pärlan att göra, men så länge jag inte vet om jag får lov att behålla pengarna i fråga eller inte, så är det Pärlan smo hamnar i kläm :/

2010-03-28 @ 20:52:24
URL: http://evasjohus.blogg.se/
Postat av: Hanna

ta ut Lena ;)

2010-03-29 @ 13:14:57
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0