Kemi och massa kunskap rikare, eller?

Nu sitter jag i skolan, med Amanda läsandes över min axel. Vi har kemi och ska jobba med grupparbetet. Vår grupp är klar, så egentligen har jag inte mer att göra, med andra ord sitter jag ute på blogg.se. Busigt!

Om en timme och en kvart är jag ute hos Pärlan. Jag hoppas vädret är något bättre då än vad det är nu. Tittar man ut nu, så blir man blöt på en gång, ungefär. Det härliga är att den sista snön borde försvinna. Vi får ser vad jag och Pärlan hittar på helt enkelt.
Imorgon blir det träning i alla fall, morfar ställer upp och kör. Han är världs bäst! (Era tummar verkar ha hjälpt)

Nej, nu måste jag plugga vidare, innan Lars ser vad jag gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0