Jag älskar dig, trots att du går mig på nerverna!

Det blev en snabbis i stallet idag, då mamma var med. Jag orkade inte först vänta på bussen i 1,5 timme så mamma var snäll och körde mig. Vilket ledde till att vi mötte bussen när vi var påväg hem ;)

I stallet slängde jag ihop maten och mockade snabbt. Hästarna hade inte fått lunch, så jag tänkte att dem kunde få det och jag kunde ge Pärlan hennes betfor samtidigt. Glöm det sa Pärlan och ville inte alls ha sin betfor. Det slutade med att jag fick ta in henne i stallet, ge henne hennes betfor och sen släppa ut henne i hagen. Medan Ferr och Quattro stog och åt hö. Suck, hon går verkligen mig på nerverna ibland den hästen!

Just nu vet jag inte om det blir någon träning på onsdag, jag har inte fått någon som kör än :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0