Intensivitet leder till förlust.

Jag och Pärlan var ute och njöt av att rida i solen idag. Vi var ute i 25 minuter, sen var vi båda nöjda. Pärlan hade jobbat otroligt bra och var riktigt, riktigt lugn! Jag var väldigt nöjd med min insats också.
Nackdelen var att vi kom hem med en blå benlinda mindre än när vi lämnade stallet.. Lite lagom susrt måste jag säga! Dem blåa är dem som alltid, alltid har följt med. Men, den lindan mår säkert bra av att ligga och skrota någonstans i skogen :)

Det kommer antagligen komma upp en film på bloggen senare ikväll, kan inget lova änsålänge ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, Rebecka hur lyckas du tappa dom? eller snarare Pärlan, är det inte en linda så är det en Boots ;D

Om du säger vart du tappade den, kan jag och Dolly säkert gå på upptäckssvärd, det är vi grymma på :)

2010-03-08 @ 10:51:43
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0