Inställt, nybokat och ett leende i mungipan.

Sussieträningen blev inställd idag. Sussie hade fått fullt upp med dubbla hoppgrupper, tre hästar kvar att rida plus en ny häst osm skulle komma, så jag förstår att hon inte hann med mig och Pärlan. Jag åkte upp dit en sväng ändå, då det var dags att köpa en ny säck lusern. Vi bokade in en ny träning:
18.15 24/3-10
Alltså onsdag nästa vecka. Jag ska bara fixa chaufför, sen är det riktigt säkert att det blir av :D

Jag tröstköpte också en ny ryktborste åt Pärlan, då vi suktat efter det i snart en evighet. Pärlan har klart visat att hon inte riktigt trivs med den borsten jag har. Väl i stallet testade jag den nya och man såg hur Pärlan njöt! Hon riktigt tryckte sig mot borsten, så det köndes rätt att ha köpt den. Jag hade nämligen lite dåligt samvete över det först...

Pärlan fick början av svansen gjord till en inbakadfläta, så täcket har slitit väldigt mycket på svansen, så den har blivit tunn efter denna vintern..
Om ni har något bra tips på hur man kan få svansen att växa snabbare får ni gärna tipsa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0