Ensamhet i sin skönhet.

Mamma fixade det mesta i stallet idag, innan jag ens hann komma dit. Hon skulle nämligen bort ikväll, så hon kunde inte hämta mig senare.
Jag fick fixa maten och ge Pärlan hennes betfor och vatten. Jag och Pärlan fick en mysig stund tillsammans i hagen. Jag njöt av att få vara nära henne, hon är den bästa tryggheten!

Jag insåg idagh ur mycket jag uppskattar ensamheten i stallet. Att få vara för sig själv, eller snarare, få vara utan mamma där. Jag njuter av att få göra allt i min egen takt, på mitt sätt och bara vara jag. Få vara den som kan det jag gör och slippa förklara. Jag uppskattar min ensamhet i stallet och jag behöver den, så är det bara.!



Jag älskar dig räcker inte längre till. Jag är du, minst sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0