Början på slutet.

Jag kollade med Sussie idag vad hon trodde det kunde vara som gjorde att Pärlan reagerar som hon gör vid tryck över korset. Hennes svar var på en gång "Det är SI-leden."
Vilket med andra ord betyder klinik, koll md ultraljud och hoppas på det bästa. Jag bestämde mig i alla fall efter en stunds prat med Sussie att hon det är SI-leden så är humanaste, faktiskt, att låta Pärlan gå vidare och galoppera iväg med Aladdin och sin syster Ina i trapalanda. Är det inte SI-leden, då säljer jag henne.
Det är den bittra sanningen. Nu är den sagd och jag tror faktiskt det blir bäst såhär, just för att jag älskar henne.


Nu ska jag stoppa huvudet i massa, massa fakta om problem med SI-leden.

Kommentarer
Postat av: innea

Varför sälja??

2010-03-30 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0