Behålla eller inte behålla, det är frågan!

Michaela fick mig att titta på annonser igår. Hon har lagt ut Chrille och ska skaffa en ny, en som hon kan utvecklas med på ett annat sätt.
Hon vågar göra precis det som Sussie tycker jag ska göra. Därför började jag titta på annonser och ja, tårarna var nära hela tiden.. För jag visste, hitta en ny häst betyder bli av med Pärlan. Det är ganska sjuk tanke!

Jag skulle ibland vilja sälja henne, byta henne mot en som redan är utbildad, som jag kan få komma ut och tävla med. En som kan lära mig allt det jag och Pärlan aldrig kommer kunna. Samtidigt skulle jag inte kunna sälja Pärlan, för jag har lovat henne till sista andetaget och nej, jag sviker inte ett sånt löfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0