Älskde, älskade häst.

Jag hade ingen ork att ta in Pärlan idag, så medan Linda och Lydia red gick jag ut i hagen för att ge Pärlan hennes betfor och vatten. Gissa vad hästen gör? Hon kommer och möter mig, för fjärde (?) dagen i rad. Så underbar känsla! Inga problem att få i hennes vattnet. Hon gick ifrån mig sen, men ropade jag kom hon tillbaka. Älskade, älskade Pärlan.

Kom ut till hagen två gånger till, för att fylla vatten och sen för att säga hejdå. Pärlan kom och mötte mig båda gångerna. Gissa om det var en lycklig matte som lämnade stallet idag? Att hon tittade efter mig, gjorde att jag växte ett par centimeter!

Du är skjuss fixad till träningen på onsdag! Underbart säger jag. Hur härligt som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0