You made my day!

Eftermiddagen tillbringades vid Lången, tillsammans med Emma och Linda. Dem är kanonbra och jag älskar dem! Jag skrattade gott och kunde verkligen vara mig själv. Ni vet, när det värmer sådär skönt inuti och man känner hur bra man mår? Så kändes det idag!

Jag är otroligt glad att jag slängde iväg sms till dem i förmiddags och såg till att ångot blev av. Det var precis vad jag behövde! Nu ser jag dock ut som en kokt kräfta och är mer röd än vid och mer röd än brun. Supersnyggt, inte, om ni frågar mig ;)

Just nu väntar jag på att youtube ska fixa ny musik till Pärlans film. Håll tummarna att det vill samarbeta denna gången!


Bilden är underbar och ungefär såhär mycket skrattar vi när vi är tillsammans.
Ni är fantastiska!


Kommentarer
Postat av: Linda London Blondie BÄST <3

det var jättekul :D jag ångrar inte att jag stressade ifrån stan, för att få tid att umgås med er, vi MÅSTE göra det snart igen <3 och bilden är typ skönast xD

ja ingen Youtube film från badet för då är du SERIÖST DÖD!!!!! xD

2010-06-28 @ 06:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0