Världens allra, allra bästa.

Jag och Pärlan gav oss ut på en ganska lång tur idag.

I början var jag någon heeeeelt annanstans och det gick väl lite halvt sådär bra. Jag hade bestämt att vi skulle klättra, då skulle jag slippa anastränga mig så värst mycket. Så, iväg till klätterbacken, men Pärlan ville inte. Det blev fyra gånger upp och ner, sen gav vi oss iväg där ifrån. Då bestämde jag mig att trycka undan allt annat och fokusera totalt på mig och Pärlan, att verkligen rida!

Gissa om det gav skillnad. Vi hade hur roligt som helst, skrittade, travade och galopperade. Inte pas en enda gång och Pärlan skötte sig sååååå otroligt bra! Vi slutade allting med att ta oss till en äng och galoppera maaaaaassor. Pärlan blev genomsvettig, suppertrött men ååh vad hon var fin. Jag tänkte verkligen på allt som Sussie sagt till mig på träningar och ja, det var svårt, men vi lyckades faktiskt!

Det finns så mycket jag vill berätta, men ingen kommer orka läsa. Pärlan var i alla fall superfin idag och gick att trava för båda sittbenen, skritta av på lång tygel, jobbade kanon i skritten även i traven vissa gånger!!!! Det är en lycklig matte som sitter här kan jag lova.



Jag älskar dig, kommer alltid älska dig. Min bästa. -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0