Trygghet, ut i varje millimeter.

Internetet vägrade fungera på min mobil, så ni har fått överleva utan uppdatering..

Som sagt så sov jag i lägenheten hos Sussie inatt. Det var skönt, riktigt skönt! Det var varmt, tryggt, hemtrevligt, lugnt och alldeles underbart! Jag skulle kunna bo där, jag lovar er. Slippa alla måste, ska och krav. Leva här och nu. Mitt sällskap var en bra bok och radion. Gissa om jag blev glad när den bestämde sig för att funka?!

Idag fick jag rida ut på Morina, tillsammans med Sussie-Mille, Quinn-Charlie och Lisa-Ivan. Jag insåg hur mycket jag utvecklats som ryttare bara under den korta tid jag varit hos Sussie. När jag ridit hennes hästar en dag i veckan, hur mycket det har gett mig. Jag kan inte låta bli att le när jag tänker på det, det är härligt att veta!

Jag kan utvecklas, lära mig mer, bli en bättre ryttare. Bara jag har rätt läromästare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0