Tröööööööööött!

Jag är trött i hela kroppen, men grymt nöjd ändå!

Dagen började med att mocka, släppa ut hästar och sen rida. Det blev ett hårt pass för min del och även Morina var trött efteråt. Sussie kom med lite små inflikningar och sen körde VIktor stenhårt med mig, haha. Fick jobba med att korta och länga galoppen, bara genom magmusklerna. Svårt, men roligt och extra roligt när jag kände hur det funkade!

Fick även jobba på volten och minska, samt förstora genom att bara använda skänklarna. Även det var riktigt svårt, men otroligt roligt när det funkade. Jag fick testa att göra galoppombyten i båda varven och lyckaes! Gissa om det kändes härligt? Jag, lilla Rebecka osm alltid tvekar i ridningen, lyckades med något jag aldrig trott jag skulle klara.

Det är roligt att få möjlighet att rida så fina hästar som Sussie har! För hon har verkligen kanonfina hästar, sånna man bara kan drömma om att äga själv. Jag lär mig så mycket, får sån bra hjälp och utvecklas som ryttare, hästmänniska och person. Jag växer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0