Svar på kommentar, igen.

Kariin:
Att sälja Pärlan betyder inte att jag lägger ridningen på hyllan. Det betyder inte heller att jag kommer köpa ny häst. Däremot kommer mitt hästeri ta en ordentlig vändning. Jag kommer börja hålla till hos min tränare, hjälpa till i hennes stall, lära mig mer och rida hennes hästar.
Fast, sen är det inte så att hon avlivas för att jag inte når mina mål. Det ligger flera saker bakom. Saker som inte andra har med att göra. Hur allt slutar får vi se, inget är bestämt än.
Vilka val jag gör är upp till mig, eller hur? Detä r trots allt min häst, min framtid, mitt liv och min hästs bästa?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Haha ja, foppatofflor in my heart verkligen! Hahahaha, :D

Nedräkning låter fint:)



Vad glad jag blir, tack ska du ha, det värmer!



Och hoppas allting slutar så bra det kan med hästen..!

2010-06-02 @ 22:26:59
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: kariin

såklart det är ditt val men jag försttår bara inte hur du tännker?! :O

KRAMIZ

2010-06-04 @ 14:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0