Sötnos.

Jag gav mig ut på en ridtur med Pärlan och hade bestämt mig att idag verkligen rida och kämpa. Det gav resultat! Pärlan var inte riktigt nöjd hela tiden, men när det väl lossnade var hon superfin. Jag började med att jobba henne i skritten, sen skritt-trav övergångar och slutade allting med skritt. Sista skritten var hon kanonfin och jag kände hur hon jobbade på riktigt ordentligt.

Det var riktigt härligt att sitta på henne idag. Känna hur jag hade lyckats få henne till något, något positivt. Min finaste busa.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; haha typ :P Fast jag får nog inte låna pappas gevär :( Men en golfklubba går nog lika bra x)

2010-06-03 @ 21:25:23
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0