Sittande sovandes.

Jag är helt, helt slut! Jag har verkligen inte en aning om varför, men jag har varit påväg att somna flera gånger under dagen. Smidigt, haha.

Pärlan och jag gav oss ut ne runda idag. Vi jobbade mycket med övergångar och Pärlan gick stundtals riktigt, riktigt bra. Andra stunder orkade hon inte alls. Vi jobbade bara i skritt och trav idag, jag orkade inte ta några duster i galoppen.

Jag insåg också ett stort misstag jag gör när jag rider. Jag drar bak höften och hamnar på rumpan, istället för att skjuta fram den och hamna på sittbenen när jag rider. Nu när jagä r medveten om det kan jag också jobba med det. Samma sak som att jag lutar mig fram när jag ska gå över till trav. Det är samma sak här, är jag medveten om det kan jag också jobba med det :)

Imorgon får vi se vad jag och Pärlan hittar på. Något roligt och lärarikt ska det bli i alla fall. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0