Schteeek.

Jag har tillbringat ungefär 1 timme i solen, pluggat, läst, lyssnat musik och njutit av värmen. Det är så här livet ska levas! Ännu bättre hade det varit med ett gäng kompisar, glass och massa skratt. Det får vi ta en annan dag!

Mitt mål är ju att bli solbränd i sommar, brun inte röd. Jag vågar nästan säga att jag kan lyckas. Fortsätter det så här kan det till och med så bra ut, haha. Håll tummarna, snälla? :)

Lovade ju er Pärlans kollage. Se och njut.


Texten i vänster hörne är:
Rebecka&Pärlan
Kompar man kommer man långt


Kommentarer
Postat av: Hanna Ling

kan du inte visa lite mera bilder från träningarna hos Sussie? :)

2010-06-04 @ 18:44:36
URL: http://shettisgalen.blogg.se/
Postat av: Hanna Ling

haha, jag tycker det är lite komiskt, 8 av bilderna har jag tagit, stolt! ;)



supermysigt kollage! :)

2010-06-04 @ 18:51:55
URL: http://shettisgalen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jätte fint kollage ju:) Ni är så fina ihop <3

2010-06-04 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0