Ridaridaranka.

Jag och Pärlan skulle ge oss ut på en riktigt härlig tur idag, med massa galopp och ta oss till Aladdins glänta. Tror ni vi kom så långt? Nej. Vi tog massa galopp, men långt kom vi inte. För helt plötsligt hör jag hur det låter massa från Pärlans bakskor. Sitter av, lyfter ena bak och ser att skon hänger halvt av.

Bara att rida hem, leka hovslagare och nu går Pärlan utan skor bak. Hanna fotade mig och Pärlan på stallplan, sånadär mysbilder ni vet? Hur som helst, hade tänkt slänga upp bilder från både bad och från idag om en liten stund. Om ni vill se såklart? :)

Ridturen var i alla fall mysig så länge den varade. Vi hann med både ponnybus och dressyrekipage! Pärlan var superfin i skritten efter att vi galopperat och hon hade stressat ner. Åååh, vad fin hon var. Tyvärr var ingen där med kamera, men jag vet. Jag kommer minnas och le åt minnet, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0