Pärlan.

Jag och Pärlan gav oss ut i ungefär 25 minuter idag, mer behövde varken jag eller hon. Vi skrittade, travade och galopperade, sen passade vi självklart också. Passen vill jag ju egentligen inte ha med, men hon tar den ändå. Synd, för hon rör sig fint annars.

Det är så härligt att Pärlan kan fatta båda galopperna nu, för galoppskänkeln! Jag insåg precis att hon tar faktiskt galopperna, för just galoppskänkeln. Åååh, min älskade busa! Det trodde jag aldrig skulle gå. Finisen.

jag brukar alltid rida Pärlan till hagen och ta en liten galopp på vägen. Idag blev det ingen liten galopp, idag drog hon järnet enda upp till hagen! Lars hörde hur jag skrev, genom deras stängda fönster. Så han var ute ur huset på två sekunder och undrade om jag hade överlevt. Det hade jag osm tur var gjort, men hädan efter blir det bara skritt i grimma och grimskaft!

Juste, lovade ju er bilder på Pärlan också och här kommer dem :)







Tyvärr är det kassa mobilbilder, men ni får stå ut :) Förändringen på Pärlan är att hon numer har kort, kort man. Den blev lite väl kort, men helt klart snyggare än innan!


Kommentarer
Postat av: Matilda

FINA BILDER =D

2010-06-11 @ 17:43:02
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0