Musiklyssnande ryttare.

Pärlan var ååååh så fin idag! Hur härlig och rolig som helst att sitta på. Jag fick sittao ch berömma heeeela tiden, för hon skötte sig verkligen kanonbra!

Vi red runt Östadkulle. Kunde börja med att skritta fram på halvlånga tyglar, trava utan att hon drog och sakta av. Kunde jobba henne under både höger- och vänstersittben. Riktigt roligt! När vi kom till ängen föll hon över i galopp, blev två i höger och två i vänster. Hon skötte sig verkligen ypperligt!

Skrittade hem längs med landsvägen, där var hon så otroligt fin. Jag kände verkligen hur hon satte in bakbenen under sig och jobbade på riktigt ordentligt. Hon tyckte ne busskur var läskig och sen var det lite småläskigt när ne shettis galopperade i en hage vid sidan av vägen. Annars var deti nga problem!

Jag kände verkligen hur jag satt på henne, nej, jag rörde mig med henne. Idag var vi en! Vi var en enhet och flöt fram. Älskade, älskade PärlemorBus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0