Jag lever.

Det blev inget inlägg igår, det blev fullt upp av massa annat. Dagen började i stallet, men istället för tid med Pärlan umgicks jag med barnen. Det slutade med vattenkrig och hopp på studsmattan. Jag älskar att få ta del av livet på Bergstena Furuhill. Det är mys på hög nivå!

Pärlan fick komma ner till stallet en snabbis, äta mat och bli ryktad en liten snabbis. Sen var det bara att sätta sig på moppen till Sussie. Där fick jag sköta hästarna som skulle skos, samt fixa iordning Cappi som skulle upp till Alingsås och tävlas.

Vid tjugo i fyra kom Sussie och Viktor tillbaka från Svante, där Sussie tränad båda hingstarna. Bara att fixa Charlie och Jimpan som också skulle med till Alingsås. Vid tjugo i fem satt jag helt plötsligt i en bil, även jag påväg till Alingsås.

Det gick riktigt bra med alla tre hästarna och Sussie var nöjd med dem. Charlie och Jimpan skötte sig utmärkt för att vara första gången de var iväg och hoppade. Cappi är ju som hon är, men skötte sig ganska bra trots allt. Hon är en riktig pissmärr och allt ska ske på hennes vis. Trots allt tog de sig runt banan två gånger, duktigt gjort!

Dagen har tillbringats i sängen, jag och mamma har beställt hem filmer från Ginza, jag har tittat på Lilo och Stitch och snart blir det balkongen, musik och sooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0