Jag ber er inte förstå, bara respektera.


Vissa saker går inte att förklara så andra ska förstå, vissa saker i livet måste man uppleva, vara mitt upp i, för att kunna förstå beslutet som tas. I vissa fall förstår man inte då heller, man vet bara vad som kommer bli bäst, i slutändan.

Mina val med Pärlan är inte alla som förstår, jag begär verkligen inte att ni ska göra det heller. För, ni ser inte det jag ser. Ser inte de tecken Pärlan visar, känner inte min häst på samma sätt som jag gör. Det enda jag begär är att respektera de beslut jag gör, för alla beslut tas utifrån Pärlans bästa.

Det är ingen idé att ifrågasätta, jag har inga svar att ge. För det jag ser, känner och hör går inte att sätta ord på. Inte ord som ni skulle kunna förstå.

Så, jag kommer aldrig be er förstå, bara respektera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0