Godmorgon alla glada.

Igår hade jag varken lust, tid eller energi att skriva något. Hela dagen spenderades hos Sussie, vilken den även kommer göras idag. Eller, inte hela dagen idag, men morgonen och förmiddagen i alla fall.

Det är så skönt hos Sussie, för där är allt som vanligt och jag får får lov att bara vara jag. Igår fick jag rida Jimpan, han är verkligen en jätte att göra iordning! Men, när man väl sitter på honom känns han inte lika stor. Uteritt, precis som det brukar bli när jag sitter på någon ny häst. Det gick faktiskt ganska bra, enligt Maria skötte jag mig utmärkt, så jag får väl lyssna på henne (:

Nu ska jag ta på mig kläder och sen puttra iväg mot Sussie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0