Glöm det, sa Pärlan!

Hoppträning igår. Sett i det stora hela gick det kanonbra! Pärlan skötte sig, trots att jag fortfarande har mina svårigheter. Jag kommer ofta efter i språnget, missar att hålla blicken fäst ordentligt och sånna grejer. Men, jagä r nöjd ändå!

Vi kom mot en grindo ch så råkade det stå en tjej ivägen på andra sidan. Pärlan blev spänd, jag blev spänd och det blev en vägring. Jag hade lovat att inte flyga av, så det var bara att klamra sig fast. Vilket resulterade i en sprucken läpp, så jag kan inte prata ordentligt, inte äta, inte le och det ser ut som att halva ööverläppen är plastikopererad ;)

Pärlan fick gå in i stallet en sväng, jag tvätta såret och samla lite mod. Sen var vi uppe och hoppade bana. En låg bana, men tillräckligt för oss! Vi hoppade vattenmatta, nice tyckte jag! Det var lixomk det jag kände för att göra idag, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0