Fullt ös, medvetslös?

Jag är heeeeelt slut! Egentligen orkar jag inte skriva något inlägg, men jag gör det ändå. För att kunna gå tillbaka och minnas ;)

Fullfart hos Sussie idag, eller inte riktigt fullfart. Började med att mocka, sen ut med hästar och efter det ridning. Jag fick rida Morina idag, skoj, skoj, skoj! Det är på henne jag får ett kvitto påatt jag faktiskt lärt mig mer sedan sist och det är lika roligt varenda gång kan jag lova.!

Red henne först i paddocken, sen ut en runda. Väl ute kunde vi konstatera att blinningarna var för på för att vi skulle kunna rida i skogen, så det blev ridning runt travbanan.

När hästarna var ridna blev det fika hos Maj-Lis och Gunnar och sen tillbaka och fixa sista i stallet. VI har även börjar förbereda och packa inför Falsterbo. På lördagmorgon åker dem!! Det är så jäkla stort, för i år ska Sussie vinna både 5 och 6 års championatet. Vi har redan bestämt det lixom ;)

Imorgon bär det av till Magnus för att hämta hem Nice och Lillprinsen, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0