Eva "Pärlan" Sjöhus.

Pärlan fick gå på volten i 20 minuter idag, med andra ord longerade jag henne ;)  Hon var fin, stundtals sökte hon sig fram i en vettig form, utan inspänning! Klart hon mest bara sprang, men hon fick i alla fall röra på sig.

Hon har svårare att bli longerad i högervarv än vänster, knepigt det där. Hon är ju lättare att rida i höger än vänster. Suck säger jag bara om min busa.

Skönt är det i alla fall att hon går att longera numer, utan att det blir bråk och diskussioner om hon verkligen måste. Jag minns när hon precis kommit, haha. Då vägrade hon verkligen och gick hellre ställd utåt än inåt, halkade runt och hade intek oll på benen, bytte varv heeeela tiden och var allmänt jobbig. Hon har gjort framsteg, framsteg som jag sällan ser. Min fina flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0