Bloggtips.

Det här är något jag egentligen inte brukar göra, men idag blir det ett undantag.

Av någon anledning råkade jag ramla in på en blogg för en månad sedan kanske och blev riktigt fast! Jag tror till och med att det var hon som kommenterade hos mig först, haha.

Det är lika rolitgt att komma in på hennes blogg varje gång. Om det inte finns något nytt inlägg kan man alltid läsa gamla och le lite. Ponnyryttare, en galen sådan, som verkligen tar tillvarap å sitt sista ponnyår och kör gärnet. Rider grymt och man kan inte låta bli att njuta av bilderna som kommer upp. Hon finns även på bdb.

Vem är det nu jag prata om då? Jo, Evelina Blomqvist.



Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
Vill ni kicka in på hennes bdb finns hon på Ice-creeam

Hon är verkligen värd att kika in på. Om inte annat för att få le en liten stund åt hennes härliga och positiva sätt att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0