Back home.

Jag har landat hemma nu, i min säng, efter en fullspäckad dag. Jag har varit hos Sussie, levt livet och mått superbra!

Jag förstår att det blir förvirrande för många och få som förstår varför jag spenderar så mycket tid hos Sussie, när jag har ne egen häst att sköta om också, men i just detta fallet sätter jag mig själv liiite framför Pärlan. Jag och Pärlan får våran tid tillsammans, den tiden vi behöver. Sen får jag även min tid hos Sussie, den tid jag behöver för att orka fortsätta kämpa med Pärlan.

Dagen har innehållit mycket skratt, sorterande, prat, ennu mer skratt, organiserande, ömma fötter, banbyggande, hästfixande och allt som en härlig stalldag ska innehålla. Jag och Sara är ett radarteam, haha. Stallet var färdigt till halv ett, heeelt otroligt!

Nu ska jag fixa med alla mina saker, sen krypa i säng och sova. Jag är trött, tröttade, tröttast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0