Back home, again.

Jag sitter och tittar på resor till Stockholm i sommar. Jag har hittat för 92:- upp och 95:- ner. Det vore verkligen underbart att komma dit igen, komma tillbaka hem. För jag ser Stockholm som hem, mitt andra hem.

Jag kommer köra på en fullspäckad sommar. Sussie, Hönö, Stockholm, Öland, Sussie och sen börjar skolan. Självklart ska jag hinna med kompisar också. Räkna inte med något annat.

Det här ska bli den bästa sommaren, någonsin!


Bilden är från Öland för 4 år sedan, när jag, mamma och pappa åkte och hälsade på mormor och morfar i husvagnen.
Liten plutt-Rebecka, som nästan bir islängd av sin mamma med bruten hand och en mormor som bara tittar på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0